پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

 :

 

وی اهمیت و ضرورت حضور كالاهای ساخت یك كشور در بازار جهانی و در فضای اقتصاد جهانی را ارزشمند برشمردو گفت :صادرات، نمایش توان و اقتدار تولید کشور در سطوح بین المللی است
رییس سازملن صنعت ،معدن و تجارت استان گیلان در پیامی به مناسبت روز ملی صادرات گفت: پرواضح است؛ صادرات، تنها مسیر موفق برای توسعه اقتصادی یك كشور در بازارهای جهانی و نمایش توان و اقتدار تولید کشور در سطوح بین المللی است. وی اهمیت و ضرورت حضور كالاهای ساخت یك كشور در بازار جهانی و در فضای اقتصاد جهانی را از مهم ترین عوامل تکامل  و توسعه یافتگی دانست و یاد اورشد:.
توجه به صادرات غیرنفتی برای برای نیل به قدرت اول اقتصادی منطقه، مستلزم تلاش بی‌وقفه کارآفرینان و همه دست‌اندرکاران اقتصاد کشور، به ویژه اهتمام روزافزون دولت در همه سطوح در رفع موانع پیش‌رو، نوسازی صنعتی ایران و جلب مشارکت و همراهی همه‌جانبه بخش خصوصی و دانشگاه‌ها و برقراری روابط توسعه یافته با کشورهای همسایه‌، منطقه و جهان است.
وی خاطر نشان کرد : در راستای منویات رهبر معظم انقلاب  درباره سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید داخلی ، استراتژی برون رفت از شرایط کنونی اقتصاد ملی ایران را برونگرایی اقتصاد با محوریت توسعه صادرات غیرنفتی می‌دانم و با عنایت به ظرفیتهای زیرساختی متعدد ترانزیتی موجود، گیلان حتی بعنوان استان پایلوت صادراتی می تواند دروازه صادرات محصولات و تولیدات داخلی کل  کشور ، فعالیت گسترده ای را آغاز کند.
وی همراهی بیش از گذشته  صادر کنندگان را خواستار شد و افزود:برای ارتقای بهره‌وری و جهت بلند آوازه ساختن نام و نشان‌های ایرانی در بازارهای جهانی و در همسایگی، خاورمیانه و حتی کشورهای اروپایی و علیرغم تحریم های خصمانه دشمنان نظام و همه مشکلاتی که در این مسیر با آن مواجهید را به عنوان هدفی دست ‌یافتنی میدانم .
وی در پایان تصریح کرد: بر خود واجب میدانم تا در بیست و نهمین روز از ماه مهر، ضمن ارج نهادن به تلاشهای کلیه فعالان و جهادگران عرصه صادرات و تجارت جهانی، روز ملی  صادرات را تبریک گفته  و از خدمات با ارزش و غرور آفرین  شما سروران گرامی تقدير کرده و موفقیت و سلامتی همه حماسه سازان این عرصه را از درگاه  ایزد منان خواستارم .

 

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil